Avui és la tercera entrada que comparteixo amb vosaltres, i us explicaré com va la edició de documents en línea que ja coneixereu anomenada Google Drive, és una eina de google que ens permet editar, comentar, compartir document en línea de manera privada o en grups.
A classe ens han passat un vídeo on explica molt bé la utilització d'aquest programa. Tot i que jo a continuació us en faré un petit resum.
http://www.youtube.com/watch?v=hs-Cryu86XM
Normalment, totes les persones que treballen amb documents de text o d'altre tipus com fulles de càlcul, Power point entre d'altres, tendim a guardar-los al ordinador de casa, en pen drive o fins i tot si som molt precabuts, els guardem en una memòria externa.
Però, el problema ve quan aquest document no només és nostre, sinó que el compartim amb altres persones. Ja que al enviar-nos el document adjunt mitjançant correu electrònic, aquest document es duplica i llavors, ens veiem amb el problema de que tenim un munt de còpies d'aquest document.
Actualment, existeixen una sèrie de programes en linea on els documents es guarden per Internet. La diferència entre enviar un correu adjunt i aquesta nova manera és que, quan envies un mail amb el document adjunt automàticament estàs fent còpies del document inicial, i de l'altra manera adjuntes correus electrònics a un sol document.
Tots els canvis que es fan al document els receptors ho veuran on-line i d'aquesta manera tenim un document que les persones que estiguin compartint-lo podran anar modificant sense fer-ne còpies.
Gràcies a tots i totes i fins aviat!
Webs de búsqueda:
http://dotsub.com/view/382765b7-11e3-4130-986f-f43e7441ed38
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada